ויצו חיפה יורדים מהפסים בשבוע האיור

הפוסטר של זוהר בן אלי

זוהר בן אלי

 

שלוש שנים עברו מאז הושקה היוזמה המבורכת של יובל סער במסגרת אירועי "אוהבים אמנות. עושים איור״ של המחלקה לאמנויות בעיריית תל-אביב-יפו. וכך שבוע העיצוב 2016 כמעט כאן, עם שלל תערוכות ואירועים, שאת כולם אפשר לראות כאן.

אחת התערוכות המשמחות והמקסימות היא יורדים מהפסים של המחלקה לתקשורת חזותית בויצו חיפה. 100 כרזות שאיירו הסטודנטים בקורס האיור של שנה ג' בהנחיית דנה שמיר תציג המחלקה – ואתם מוזמנים לבוא ולהראות מה אתם יכולים לעשות להן עם צבע!

את התערוכה אוצרים שמיר וראש המחלקה ירון שין (jewboy), והכרזות הן למעשה דפי צביעה גדולי מימדים, שאיוריהן נוצרו כתרגיל שחקר את האופנים שבהם קווים, טקסטורות וכתמים בשחור-לבן, הופכים לדימויים מגוונים המיועדים לצביעה. במשך תשעה הימים שבהם תהיה התערוכה פתוחה היא תשנה את פניה תוך כדי צביעה.

"בשנים האחרונות הפכו חוברות הצביעה למוצר צריכה שחרג מייעודו כספר-משחק ותעסוקה המיועד לילדים, והן פונות גם למבוגרים. בהתאמה גם מגוון הנושאים המיוצגים בהן", מספרת שמיר. "יש הגורסים כי עצם פעולת הצביעה מומלצת כפעילות להפגת מתחים ולהגברת הקשב והריכוז.

"מתוך המגמות האופנתיות הללו, עלה הרעיון להשתמש בפורמט חוברת הצביעה, אך להציע חוברת שאינה אחידה בנושאיה, אלא כזו המציבה אתגר בראש ובראשונה בפני יוצריה, מאיירים ומעצבים בהתהוות, ונותנת להם הזדמנות מצוינת לחיפוש, גילוי וחידוד השפה האישית והפיכתה לדימוי יחיד ומיוחד. במהלך העבודה הפך התרגיל מחוברת צביעה 'קצת אחרת' בפורמט שגרתי, לכרזות גיליון, המציבות אתגרים רבים ושכלול האיורים, תוך התאמתם לתערוכה אקטיבית למבוגרים".

"שבוע האיור של המחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה", מסכם שין, "הוא הפלטפורמה המושלמת עבור מאיירים מוכשרים וצעירים להתבטא ולהציג. חוברות הצביעה שאוירו על-ידי הסטודנטים במחלקה מכוונים לקהל מבוגר, עם תכנים לעתים בוטים, לעתים מצחיקים ותמיד מפתיעים. במהלך השבוע יוכלו האורחים להשתתף ולהשפיע על התצוגה בכך שיצבעו את העבודות ובכל יום ישנו את התערוכה המיוחדת הזו".

אם אתם ממש לא יכולים להתאפק, אתם יותר ממוזמנים לצפות בכרזות בטמבלר של המחלקה כאן.

 

 יורדים מהפסים, נמל יפו, מחסן 2, חלל הסורגים | אירוע הפתיחה החגיגי: שישי, 16.9.16 בשעה 11:00 | נעילה: 24.9.16 | שעות פתיחה: א' – ה' 15:00-21:00 ; ו' 10:17:00 ; שבת 10:00-21:00.

 

הפוסטר של מור עזרא

מור עזרא

הפוסטר של אניה גפטר

אניה גפטר

הפוסטר של ענת רוזנשיין

ענת רוזנשיין

פוסטר של שירן גולברי

שירן גולברי

הפוסטר של איה אורבך

איה אורבך

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.